Киев, пл. Соломенская 2, офис 707

      Схема обслуговування нашого Клієнта виглядає таким чином:

  1. З Вами зустрічаються наші спеціалісти для визначення особливості Вашої діяльності, технічних моментів приймання-передачі інформації та первинної документації.

  2. Визначається вартість обслуговування згідно з прайсом, чинним на момент укладення договору.

  3. Ви укладаєте з нами договір.

  4. Вас знайомлять з персональним бухгалтером.

  5. Раз на тиждень (місяць) Ви здаєте нам документацію.

  6. Щомісячно одержуєте інформацію про нараховані податки з вказівкою, в які строки, куди і скільки необхідно перерахувати.

  7. Далі всі проблеми, що стосуються спілкування з податковою інспекцією, — наші проблеми.

Вам залишається тільки вчасно здавати нам документи і сплачувати розумні податки.