Киев, пл. Соломенская 2, офис 707

Чи можна складати податкову накладну в день анулювання реєстрації платника ПДВ?

Зі статті 184 Податкового Кодексу України випливає, що день анулювання реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності як платника ПДВ вважається останнім днем ​​його реєстрації в цьому статусі, коли платник зобов’язаний визначити свої податкові зобов’язання.

 Останній звітний (податковий) період при анулюванні реєстрації стартує з дня, наступного після останнього дня попереднього податкового періоду, включаючи день анулювання реєстрації платника ПДВ.

За роз’ясненнями фахівців ДФС, платник ПДВ в день анулювання реєстрації має право видавати і реєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) свої податкові накладні.

Покупець товарів і послуг у особи, яка склала і зареєструвала податкову накладну в Єдиному реєстрі в день анулювання реєстрації його як платника ПДВ, має право віднести зазначену в ній суму ПДВ до податкового кредиту. При цьому повинні дотримуватися інші умови щодо формування податкового кредиту, зазначені в Податковому кодексі.