Киев, пл. Соломенская 2, офис 707

Основні моменти, рекомендаційний порядок дій при продажу та реєстрації РРО

При перереєстрації / реєстрації РРО з однієї юридичної особи (назвемо їїІ) на інше (ІІ) потрібно — врахувати обов’язково термін експлуатації, і в Державному реєстрі перевірити чи підлягає дана модель РРО до первинної реєстрації. Якщо РРО раніше був в експлуатації і не пройшов його термін, то реєструвати МОЖНА!

По етапно це виглядає так:

1) — попередній власник I знімає з обліку в податковій даний апарат, для цього необхідно:

а) в ЦСО, де обсуговується РРО, взяти довідку про розпломбування;

б) заповнити заяву ф.4-РРО, до якої потрібно подати наступні документи до податкової за місцем реєстрації І фірми:

— Довідкою від ЦСО,

— Оригінал реєстраційного посвідчення,

— Довідка про реєстрацію КОРО (за наявності),

— Довідка про скасування реєстрації (форма №6-РРО).

Якщо документи подає не директор, то обов’язково наявність довіреності уповноваженої особи. За Законом довідку про скасування реєстрації РРО податківці повинні підписати протягом 5 днів.

в) ОФОРМИТИ ПРОДАЖУ РРО новому власнику.

2) — новий власник ІІ реєструє РРО за місцем реєстрації підприємства і ставить на облік за місцем здійснення господарської діяльності:

а) укладає договір з ЦСО;

б) в податкову заповнює і подає:

1. Заяву ф.1-РРО (2 екземп.),

2. Оригінали та копії таких документів:

       — Свідоцтво про держ. реєстрацію;

       — Документи на приміщення, де буде встановлений РРО (договір оренди / купівлі);

       — Документи на придбання РРО (накладна / можливо дарування);

      — Паспорт РРО;

      — Паспорт на модем (при наявності зовнішнього модему);

      — Договір на обслуговування РРО;

3. Заповнена довідка про резервування фіка. номера ф. 2-РРО (видається відразу при подачі документів).

4. Оригінал довідки про скасування реєстрації ф. 6-РРО.