JSN Glass - шаблон joomla Авто

Сдача звітності ВЧАСНО
всього за 450грн.

‎097 340 79 61

‎123buhposl@gmail.com

Розділи послуг Компанії VlovEvoL

Для малого бізнесу (від 600.00грн.)

Організація роботи

Консультаціі

 Здача звітності

Для середнього та великого бізнесу (від 700.00грн.)

 Аудит документаціі

 Консультаціі по оптимізаціі

 Здача звітності

Реєстрація та ліквідація підприємства (від 1500.00грн.)

 Підготовка реєстраційних  документів

 Підготовка ліквідаційних документів

 Оплата обов′язкових платежій

Бухгалтерські послуги для малого бізнесу ФОП, ТОВ, ПП
Будь-який підприємець, яким би видом діяльності не займався, вимагає якісного бухгалтерського обслуговування і бажано при мінімальних витратах.
Вирішити дану задачу можна за допомогою аутсорсингу бухгалтерії (бухгалтерського обліку).
Чому вибрати нас, запитаєте Ви, та тому, що ми знаємо свою справу, а співпрацюючи з нами Ви нічим не ризикуєте, адже будь-які ризики, що виникають у ході співробітництва платимо ми.
Наше підприємство, бухгалтерська компанія, надасть Вашому бізнесу безкоштовні консультації, порадить, як краще максимізувати прибутки і мінімізувати податки, організує якісний (правильний) документообіг, здасть за Вас всі ЗВІТИ, сплатить ПОДАТКИ - і це все за доступною ціною.
Звертайтеся до нас, і ми Вам допоможемо!
У чому переваги:
1) Ми несемо повну фінансову відповідальність за ведення обліку;
2) Ми допоможемо заощадити щонайменше 1000,00 грн. в місяць;
3) Ми ведемо не одну фірму, а бухгалтера радяться один з одним. Один співробітник не може відстежити всі зміни в законодавстві, а у нас це можливо загальним обговоренням;
4) У нас не можуть всі захворіти, піти у відпустку, звільнитися всім в один день, тому бухгалтерія доступна 24 години на добу 365 днів;
5) Строго дотримується комерційна таємниця.
І пам'ятайте: Поганий бухгалтер розорить вашу фірму швидше ніж Ви думаєте! Тому, не сумнівайтеся, а давайте співпрацювати!

Як почати працювати з нами.

Почати працювати з нами просто:

1. Особливості по діяльності Вашої компанії та порядку співпраці обговорюємо на персональній зустрічі з спеціалістом нашої компанії, на якій визначаємо технічні моменти приймання-передачі документів,отримання інформації.

2. Визначаємо оптимальний для Вас Пакет обслуговування згідно цінової політики підприємства, який актуальний на момент укладання договору.

3. Укладаємо договір на надання послуг, після чого знайомимо з персональним бухгалтером.

4. Раз на тиждень або вкінці місяця до 5 числа щомісячно передача нашому спеціалісту на електронну пошту або особисто, документів, підтверджуючих понесення доходів або витрат підприємства (накладних, актів виконаних робіт, чеків і т.д.).

5. Наш спеціаліст щомісячно повідомляє на Вашу електронну пошту суму нарахованих податків, пояснює до якого числа, куди і скільки необхідно сплатити.

6. Далі спілкування з державними інспекційними інстанціями і службами беремо на себе.

Вам ставимо лише одне завдання і прохання: вчасно в зазделегідь домовлені терміни передавати нам первинні документи та платити податки, оптимальність і розумність яких обумовлюється персонально.

Адрес: Киев, пл. Соломенская 
Тел: +38 (097) 340-79-61
Email: info@buhgalter-ko.com.ua

Зв'яжіться з нами для консультації:

Сміливо звертайтеся за консультацією.

Фахівці наших відділів працюють для Вас.

Телефонуйте, завжди Вам раді!


 
5 из 5. Оценок1: 5.