JSN Glass - шаблон joomla Авто

Сдача звітності ВЧАСНО
всього за 450грн.

‎097 340 79 61

Розділи послуг Компанії VlovEvoL

Для малого бізнесу (від 600.00грн.)

Організація роботи

Консультаціі

 Здача звітності

Для середнього та великого бізнесу (від 700.00грн.)

 Аудит документаціі

 Консультаціі по оптимізаціі

 Здача звітності

Реєстрація та ліквідація підприємства (від 1500.00грн.)

 Підготовка реєстраційних  документів

 Підготовка ліквідаційних документів

 Оплата обов′язкових платежій

Електронний проїздний квиток та підтвердження витрат на його придбання 2015 рік

Як вважає ДФС, підтвердженням укладення договору між пасажиром і, зокрема, залізницею, можна вважати як електронний проїзний квиток, роздрукований на відповідному бланку, так і в електронному вигляді, роздрукований на звичайному папері після проведення оплати вартості проїзду.

Підтвердженням понесення витрат на придбання будь-якого з електронних квитків є наступні документи:

  1. платіжний чи розрахунковий документ (оригінал), що підтверджує факт оплати готівкою або в безготівковій формі (касовий чек, платіжне доручення, чек, квитанція, виписка по картковому рахунку, прибутковий касовий ордер);
  2. часткова роздруківка електронного квитка на авіа транспорт, з обов'язковим зазначенням маршруту слідування (маршрут / квитанція);
  3. відривна частина посадкового талону пасажира (оригінал);
  4. роздруківка посадкового, перевізного документа (транспортний квиток).

Квитанція платіжного термінала, виписка по рахунку з печаткою та підписом банку також є розрахунковим документом, у разі сплати за проїзд у транспорті корпоративною або особистою банківською карткою співробітника підприємства.

Як почати працювати з нами.

Почати працювати з нами просто:

1. Особливості по діяльності Вашої компанії та порядку співпраці обговорюємо на персональній зустрічі з спеціалістом нашої компанії, на якій визначаємо технічні моменти приймання-передачі документів,отримання інформації.

2. Визначаємо оптимальний для Вас Пакет обслуговування згідно цінової політики підприємства, який актуальний на момент укладання договору.

3. Укладаємо договір на надання послуг, після чого знайомимо з персональним бухгалтером.

4. Раз на тиждень або вкінці місяця до 5 числа щомісячно передача нашому спеціалісту на електронну пошту або особисто, документів, підтверджуючих понесення доходів або витрат підприємства (накладних, актів виконаних робіт, чеків і т.д.).

5. Наш спеціаліст щомісячно повідомляє на Вашу електронну пошту суму нарахованих податків, пояснює до якого числа, куди і скільки необхідно сплатити.

6. Далі спілкування з державними інспекційними інстанціями і службами беремо на себе.

Вам ставимо лише одне завдання і прохання: вчасно в зазделегідь домовлені терміни передавати нам первинні документи та платити податки, оптимальність і розумність яких обумовлюється персонально.

Адрес: Киев, пл. Соломенская 
Тел: +38 (097) 340-79-61
Email: info@buhgalter-ko.com.ua

Зв'яжіться з нами для консультації:

Сміливо звертайтеся за консультацією.

Фахівці наших відділів працюють для Вас.

Телефонуйте, завжди Вам раді!


 
5 из 5. Оценок1: 5.