JSN Glass - шаблон joomla Авто

Сдача звітності ВЧАСНО
всього за 450грн.

‎097 340 79 61

Бухгалтерські послуги


 Повне бухгалтерське обслуговування

    Якою б діяльністю не займалась фірма, їй не уникнути від паперової обтяжливої роботи з документами, правильність в оформленні яких, вбереже Вашу фірму від штрафних санкцій. Ми Вам полегшимо роботу з документами однозначно! Ви запитаєте як? Відповідь проста: Ми беремо на себе всю відповідальність по виписуванню для Ваших клієнтів рахунків, накладних, актів виконаних робіт; займемся всіма питаннями, що стосуються кадрового  діловодства, планування Ваших прибутків, податків до моменту здачі звітності. Все що від Вас потрібно, це займатися організаційними питаннями.

Консультації

     Законодавство змінюється дуже часто, а от самостійно встежити за цими змінами і в той же час займатися організаційними питаннями по розвитку свого бізнесу просто неможливо. А від того, наскільки Ви добре знаєте законодавство залежить ваша мінімізація витрат на штрафні ризики (штрафи) та максимізація прибутків.

      Тому краще довіритись експертам, аби  уникнути штрафів. Наші спеціалісти наддадуть Вам професійні консультації оподаткування та організації бухгалтерського обліку, дадуть відповіді на будь-які поставлені Вами запитання. ПП «Новий звіт» якісно, швидко вирішить  питання з оподаткування, які виникають у ході вашої діяльності. 

Відновлення бухгалтерського та податкового обліку

     Нерідко буває, що по чиїйсь халатності первинна документація, бухгалтерська звітність губляться, або неправильно оформлена, тобто не відповідає законодавчим вимогам. У таких випадках підприємству просто необхідно негайно відновити бухгалтерський облік. Привести документи в порядок (які б відповідали чинному законодавству), аби вберегти себе від штрафів, які негативно вплинуть на фінансове становище фірми,  допоможуть наші фахівці, які знають як і що робити в таких ситуаціях. 

Податкове планування

      Скоротити виплати податків, беручи до уваги специфіку своєї діяльності - бажання кожного керівника фірми, при цьому не порушуючи вимоги законодавства. Наші фахівці допоможуть у плануванні податків та зроблять все можливе, щоб максимізувати Ваші прибутки, не втрачаючи Ваші кошти на пустому місці. Вам не потрібно буде переживати куди, скільки і в які строки сплатити податки. Все це зробимо за Вас ми.

 

Складання звітності

     Період здачі звітності ніколи не буває легким, особливо тоді коли потрібно заключати угоди, вирішувати організаційні питання, та ще й переживати які звіти, на яких бланках та куди потрібно подавати. Цей період значно ускладнює Вашу підприємницьку діяльність, тому ми пропонуємо перекласти цю монотонну роботу на нас. Звіти будуть правильно оформлені та  вчасно подані до відповідних органів. 

Кадрове діловодство

Оформляючи працівника на роботу, мало хто розуміє як  нараховувати зарплату, вести кадровий облік, звітуватись по даних нарахуваннях, куди і які податки платити і т.д. Тому аби не наштовхнутись на податкові ризики (штрафи) за не правильне нарахування зарплати, пропонуємо скористатись нашими послугами (розробка штатного розпису,

оформлення працівника по трудовій книжці, ведення табелів обліку робочого часу, нарахування зарплати та податків, сплата податків, здача звітності по співробітникам). 

Допомога в отриманні електронних цифрових ключів для подачі в електронному вигляді звітності

     Час - це гроші. А не раціонально його використовувати, це значить нести втрати, що на даний час дуже дорого обходиться. Надаючи звітність в електронному вигляді ми економимо Ваш час, а значить і ваші гроші. Щодо дійсності і правомірності ЕЦП, то він так само має юридичну силу як і в ручному варіанті поставлені підписи та відбиток печатки на паперових носіях. Електронний цифровий підпис отримується в одному з українських акредитованих центрів, а що стосується програмного забезпечення, то тут клієнт обирає з ряду запропонованих спеціалізованих програм на свій вибір.

    ПП «Новий звіт» позбавить Вас від кілометрових черг, щоб здати звіти та візьме на себе реєстрацію електронного цифрового підпису. 

Інвентаризація

     Процедура інвентаризації на деяких фірмах є обов’язковою, відповідно до законодавства, а на деяких необхідністю. Інвентаризація проводиться з метою реальної оцінки майна, товарів, фінансового становища фірми. Якщо Вам потрібно виявити нестачі, надлишки цінностей (готової продукції, товарів, сировини і т.д.), дізнатися реальну вартість майна, то замовляйте інвентаризацію у нас. Замовивши дану послугу, ми призначаємо спеціальну комісію, а по закінченню виконання роботи складаємо акт, в якому вказуємо всі розбіжності.

Супутні послуги:

1) Реєстрація та ліквідація підприємств;

2) Зміна юридичної адреси;

3) Внесення змін в реєстраційні документи.

Адрес: Киев, пл. Соломенская 
Тел: +38 (097) 340-79-61
Email: info@buhgalter-ko.com.ua

Зв'яжіться з нами для консультації:

Сміливо звертайтеся за консультацією.

Фахівці наших відділів працюють для Вас.

Телефонуйте, завжди Вам раді!


 
5 из 5. Оценок1: 5.