JSN Glass - шаблон joomla Авто

Сдача звітності ВЧАСНО
всього за 450грн.

‎097 340 79 61

Допомога в отриманні електронних цифрових ключів для подачі в електронному вигляді звітності

Час - це гроші. А не раціонально його використовувати, це значить нести втрати, що на даний час дуже дорого обходиться. Надаючи звітність в електронному вигляді ми економимо Ваш час, а значить і ваші гроші.

Щодо дійсності і правомірності ЕЦП, то він так само має юридичну силу як і в ручному варіанті поставлені підписи та відбиток печатки на паперових носіях. Електронний цифровий підпис отримується в одному з українських акредитованих центрів, а що стосується програмного забезпечення, то тут клієнт обирає з ряду запропонованих спеціалізованих програм на свій вибір.

ПП «Новий звіт» позбавить Вас від кілометрових черг, щоб здати звіти та візьме на себе реєстрацію електронного цифрового підпису.

Ми оформимо ключі ЕЦП всього лише за 1 день!

 

 Бухгалтерські послуги для юридичних осіб та ФОП

Ціни вказані за місяць в національній валюті України, грн. без ПДВ.

У вартість послуг не входить кур'єрська доставка документів по Києву і вартість поштових відправлень документів контрагентам клієнтів по Україні.

Виїзд в офіс до клієнта платний, починаючи від 100,00 грн. в залежності по часу перебування нашого спеціаліста в Вашому офісі. 

Для Юридичних осіб за відсутності операцій тарифний пакет складає 600,00грн.

Для юридичних осіб, на загальній системі оподаткування, без урахування найманих працівників
 

Пакет "Мінімум"

До 10 операцій

Пакет "Міні-класик"

10-30 операцій

Пакет "Класичний"

30-60 операцій

Пакет "Бізнес"

60-100 операцій

Пакет "Бізнес +"

до 200

У вартість послуги входить:

1) Консультаційні послуги;

2) Підготовка та систематизація   документів (рахунків, актів, накладних тощо);

3) Відображення в 1С господарських операцій;

4) Підготовка і здача обов'язкових звітів на місяць (2 звіти);

5) Підготовка платежів в системі "Клієнт-Банк".

Від 800-1000

Від 1100-2700

Від 2800- 3700

Від 3800-4700

від 4800

Фізичні особи - підприємці (ФОП), без урахування найманих працівників

У вартість послуги входить:

1) Консультаційні послуги;

2) Ведення книги обліку доходів;

 3) Систематизація первинних документів;

4) Підготовка і здача звітності;

5) Підготовка платежів в системі "Клієнт-Банк";

700-800

Від 900-1300

Від 1400-1800

Від 1900-2500

від 2600-

4500

Бухгалтерський облік, більше 200 операцій - ціна договірна. Ціна на послуги для юридичних осіб на єдиному податку на 10% менша, ніж наведено вище в таблиці.

Адміністрування ПДВ збільшує вартість на 500,00грн..

Зовнішньоекономічна діяльність збільшує вартість на 1000,00грн.

Бухгалтерська операція - це відображення в 1С отриманих документів (акт, накладна, оплата, довіреність і т.д,). Один отриманий документ --- це одна бухгалтерська операція.

У вартість не входить облік зарплати працівників. Тарифи за зарплатою дивіться в таблиці нижче.

 

Облік розрахунків заробітної плати

 

Заробітня плата

У вартість послуги входить:

1) Накази на прийом, звільнення, переміщення співробітників;

2) Табель обліку робочого часу;

3) Нарахування та виплата авансу та заробітної плати;

4) Розрахунок відпускних, лікарняних;

5) Довідки співробітникам про доходи та утримання.

250,00 грн. / 1 особа, починаючи з другого-

  150,00 грн. / 1 особа

 


 Разові і понад пакетні бухгалтерські послуги

 

Бухгалтерські послуги Ціна, грн.

Обов'язкові звіти:

          Щомісячний звіт

          Квартальний звіт

          Річний звіт

450,00

650,00

1000,00

Подача звітів у паперовому вигляді від 500,00
Підготовка інших типів звітів, для внутрішніх потреб (управлінські звіти)

від 450,00

Проведення платежів в системі «Клієнт-Банк»

                              1с платіжне доручення

                             До 100 платежів на місяць

12,00

1000,00

Відновлення бухгалтерського (фінансового) обліку за один рік в залежності від об'ємів опрацювання первинних документів від 15 500,00
Підготовка документів для отримання ключа електронного цифрового підпису 450,00
Бюджетування Договірна
Фінансовий аналіз Договірна
Підготовка пакету документів для перевірок від 1000,00
Підготовка наказу про облікову політику на підприємстві 500,00
Підготовка наказу про штатний розпис 450,00
Підготовка наказів по підприємству 100,00
Підготовка договору про безвідсоткову зворотню фінансову допомогу вперше/вдруге 450,00 / 250,00
Підготовка договору про безпроцентну поворотну фінансову допомогу від засновника або позичальника 200,00
Реєстрація податкової накладної в єдиному реєстрі (ЄРПН) / одна накладна 15,00
Підготовка пакету документів для бюджетного відшкодування ПДВ (одноразово) від 2000,00
Разові консультаційні послуги за 1 год.

від 200,00

 

Бухгалтерські послуги


 Повне бухгалтерське обслуговування

    Якою б діяльністю не займалась фірма, їй не уникнути від паперової обтяжливої роботи з документами, правильність в оформленні яких, вбереже Вашу фірму від штрафних санкцій. Ми Вам полегшимо роботу з документами однозначно! Ви запитаєте як? Відповідь проста: Ми беремо на себе всю відповідальність по виписуванню для Ваших клієнтів рахунків, накладних, актів виконаних робіт; займемся всіма питаннями, що стосуються кадрового  діловодства, планування Ваших прибутків, податків до моменту здачі звітності. Все що від Вас потрібно, це займатися організаційними питаннями.

Консультації

     Законодавство змінюється дуже часто, а от самостійно встежити за цими змінами і в той же час займатися організаційними питаннями по розвитку свого бізнесу просто неможливо. А від того, наскільки Ви добре знаєте законодавство залежить ваша мінімізація витрат на штрафні ризики (штрафи) та максимізація прибутків.

      Тому краще довіритись експертам, аби  уникнути штрафів. Наші спеціалісти наддадуть Вам професійні консультації оподаткування та організації бухгалтерського обліку, дадуть відповіді на будь-які поставлені Вами запитання. ПП «Новий звіт» якісно, швидко вирішить  питання з оподаткування, які виникають у ході вашої діяльності. 

Відновлення бухгалтерського та податкового обліку

     Нерідко буває, що по чиїйсь халатності первинна документація, бухгалтерська звітність губляться, або неправильно оформлена, тобто не відповідає законодавчим вимогам. У таких випадках підприємству просто необхідно негайно відновити бухгалтерський облік. Привести документи в порядок (які б відповідали чинному законодавству), аби вберегти себе від штрафів, які негативно вплинуть на фінансове становище фірми,  допоможуть наші фахівці, які знають як і що робити в таких ситуаціях. 

Податкове планування

      Скоротити виплати податків, беручи до уваги специфіку своєї діяльності - бажання кожного керівника фірми, при цьому не порушуючи вимоги законодавства. Наші фахівці допоможуть у плануванні податків та зроблять все можливе, щоб максимізувати Ваші прибутки, не втрачаючи Ваші кошти на пустому місці. Вам не потрібно буде переживати куди, скільки і в які строки сплатити податки. Все це зробимо за Вас ми.

 

Складання звітності

     Період здачі звітності ніколи не буває легким, особливо тоді коли потрібно заключати угоди, вирішувати організаційні питання, та ще й переживати які звіти, на яких бланках та куди потрібно подавати. Цей період значно ускладнює Вашу підприємницьку діяльність, тому ми пропонуємо перекласти цю монотонну роботу на нас. Звіти будуть правильно оформлені та  вчасно подані до відповідних органів. 

Кадрове діловодство

Оформляючи працівника на роботу, мало хто розуміє як  нараховувати зарплату, вести кадровий облік, звітуватись по даних нарахуваннях, куди і які податки платити і т.д. Тому аби не наштовхнутись на податкові ризики (штрафи) за не правильне нарахування зарплати, пропонуємо скористатись нашими послугами (розробка штатного розпису,

оформлення працівника по трудовій книжці, ведення табелів обліку робочого часу, нарахування зарплати та податків, сплата податків, здача звітності по співробітникам). 

Допомога в отриманні електронних цифрових ключів для подачі в електронному вигляді звітності

     Час - це гроші. А не раціонально його використовувати, це значить нести втрати, що на даний час дуже дорого обходиться. Надаючи звітність в електронному вигляді ми економимо Ваш час, а значить і ваші гроші. Щодо дійсності і правомірності ЕЦП, то він так само має юридичну силу як і в ручному варіанті поставлені підписи та відбиток печатки на паперових носіях. Електронний цифровий підпис отримується в одному з українських акредитованих центрів, а що стосується програмного забезпечення, то тут клієнт обирає з ряду запропонованих спеціалізованих програм на свій вибір.

    ПП «Новий звіт» позбавить Вас від кілометрових черг, щоб здати звіти та візьме на себе реєстрацію електронного цифрового підпису. 

Інвентаризація

     Процедура інвентаризації на деяких фірмах є обов’язковою, відповідно до законодавства, а на деяких необхідністю. Інвентаризація проводиться з метою реальної оцінки майна, товарів, фінансового становища фірми. Якщо Вам потрібно виявити нестачі, надлишки цінностей (готової продукції, товарів, сировини і т.д.), дізнатися реальну вартість майна, то замовляйте інвентаризацію у нас. Замовивши дану послугу, ми призначаємо спеціальну комісію, а по закінченню виконання роботи складаємо акт, в якому вказуємо всі розбіжності.

Супутні послуги:

1) Реєстрація та ліквідація підприємств;

2) Зміна юридичної адреси;

3) Внесення змін в реєстраційні документи.

      Схема обслуговування нашого Клієнта виглядає таким чином:

  1. З Вами зустрічаються наші спеціалісти для визначення особливості Вашої діяльності, технічних моментів приймання-передачі інформації та первинної документації.

  2. Визначається вартість обслуговування згідно з прайсом, чинним на момент укладення договору.

  3. Ви укладаєте з нами договір.

  4. Вас знайомлять з персональним бухгалтером.

  5. Раз на тиждень (місяць) Ви здаєте нам документацію.

  6. Щомісячно одержуєте інформацію про нараховані податки з вказівкою, в які строки, куди і скільки необхідно перерахувати.

  7. Далі всі проблеми, що стосуються спілкування з податковою інспекцією, — наші проблеми.

Вам залишається тільки вчасно здавати нам документи і сплачувати розумні податки.

 



















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 













 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бухгалтерські послуги для середнього та великого бізнесу ТОВ, ПП, АТ.

Перш ніж почати будь-яку господарську діяльність, ми плануємо свої доходи і витрати, які весь час потрібно коригувати, контролювати, враховувати. Корективи слід вносити, підлаштовуючись до законодавства, яке весь час змінюється. Найчастіше це стосується юридичних осіб. Це призводить до того, що вести самому бухгалтерський облік і керувати підприємством дуже складно і майже не реально, адже ведення бухгалтерії стає досить складним процесом (не вистачає часу на вирішення організаційних питань).

Звертайтеся до нас, і ми Вам допоможемо!

У чому переваги:

1) Ми несемо повну фінансову відповідальність за ведення обліку;

2) Ми допоможемо заощадити щонайменше 1000,00 грн. в місяць;

3) Ми ведемо не одну фірму, а бухгалтера радяться один з одним. Один співробітник не може відстежити всі зміни в законодавстві, а у нас це можливо загальним обговоренням;

4) У нас не може бути що всі можуть захворіти, піти у відпустку, звільнитися в один день, тому бухгалтерія доступна 24 години на добу 365 днів;

5) Строго дотримується комерційна таємниця.

І пам'ятайте: Поганий бухгалтер розорить вашу фірму швидше ніж Ви думаєте! Тому, не сумнівайтесь, а давайте співпрацювати!

Адрес: Киев, пл. Соломенская 
Тел: +38 (097) 340-79-61
Email: info@buhgalter-ko.com.ua

Зв'яжіться з нами для консультації:

Сміливо звертайтеся за консультацією.

Фахівці наших відділів працюють для Вас.

Телефонуйте, завжди Вам раді!


 
5 из 5. Оценок1: 5.